vineri, 30 iulie 2010

My Jobs

Pana sa ajung la minunata slujba pe care o am acum am trecut prin diverse experiente muncitoresti, doar atatica mai lipsea sa ma fac taximetrist! Am fost secretara si un pic mai mult (or not), sales representative (cea mai ingrata sluja, aceea de avinde stuff, eu vindeam aer, guys, pe vremea cand nu existau bloguri, facebook si innternetul era a little sign of luxury), receptionera la un cabinet de analize, unde pacientii puneau direct pe biroul meu recipientele cu diverse, like urin&co, invatsem cum se calculeaza Calciul total si chiar imi dadeam importanta la interpretarea analizelor, atunci cand nu ma auzeau colegii. era o tipa acolo, asistenta, cea mai nesuferita fiinta pe care am intalnit-o, atatica a lipsit sa nu ne batem, de fapt, de-aia am si plecat de-acolo, so suck it, bitch, nici nu mai stiu cum o cheama, Simona, parca? cabinetul era pe langa ministerul transporturilor, nu mai stiu daca functioneaza, dar daca da si treceti pe-acolo, aruncati cu o piatra in geam, va rog, pentru mine. mult timp m-am gandit la asta, dar aveam o rezerva, mi-era teama sa nu ma prinda). Ma rog, a urmat iar o experienta de secretariat slash econimist or whatever, lucram in firma de familie, a urmat alta experienta dezastruasa, cea de la banca, unde am fost adminsitrator de credite, dar pana am invatat sa administrez credite... urat... mi-a placut putin putin, dar atat. habar n-aveam cu ce se mananca finantele, hartzoagele, creditele. am plecat de-acolo val-vartej, mai ales dupa ce directoreasa a fost cercetata pentru diverse farude and stuff. si de-acolo (in nov se fac 4 ani) am ajuns in... presa. ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa se indeplineasca. pe cat de rasuflat si cheesy suna, pe atat de adevarat este!

2 comentarii:

Cafea amara spunea...

Simpatica treaba cu piatra...Imi pareai o persoana tare blanda.

THE MONIKA spunea...

pana cand ma enervez rau de tot. atunci reactionez urat