joi, 7 ianuarie 2010

O fraiera

Care sunt io, fraiera ce sunt! Ba, fraiero! deci cum era sa mor eu azi-noapte. ma dusei, pai ma dusei la megaimaj sa-mi cumpar aripioare. acum am pofte. nu mai voiam supa de pui, ci aripioare picante. le iau, ajung acasa, gatesc, mananc... hopaaa, stati ca nu-i bine. incerc sa prajesc aripioarele, pe care le-am marinat in prealabil, fie vorba. si le prajesc. da le prajesc atat de bine, incat aproape ca le ard. si cum manuiam eu stangaci capace, tigai si aripioare carbonizate pe deasupra, atenta sa nu ma frig si eu, cred ca am uitat sa inchid corespunzator aragazul. probabil ca am dat flacara la minim si s-a inchis la un moment dat, dar eu, disperata sa devorez mancarea, nu mi-am dat seama in ce era sa ma bag pe mine si tot blocul. si mananc si ma culc. si visez eu, mari, doua stele cazatoare si un spaniol gras pe care-l chema alberto... tampenii, ar spune orice om sanatos la cap care-si controleaza visele. si pe la 6.30 nu mai am somn si ma duc in bucatarie sa pun de cafea. si imi mirosea ciudat: un amestec de miros de arusura cu inca ceva: GAZEEEEE!!!!!!! da, aprinsesem lumina, dar n-a bubuit nimic. nu stiu pe unde s-au dus gazele alea, ca geamul era inchis (posed termopane), si usa la fel. bine ca n-au ajuns pana la mine in dormitor. noroc ca si eu dorm cu usa inchisa. deschid repede geamurile, inchid automat aragazul si-mi dau seama ca sunt a naibii de norocoasa!
Multumesc, ingeras! Un an bun va doresc!

Niciun comentariu: