vineri, 6 noiembrie 2009

Ce zic eu



Da, m-am uitat aseara la EMA, dar n-am rezistat pana la sfarsit, ca erau pauze lungi si dese. am prins majoritatea actelor artistice, ca doar nu pot sa le spun performante - nu exista cuvantul asta in romana, cu sensul la care ma refer. OK, pe scurt, Beyonce arata ca o cocota din filmele erotice din anii 80, cred ca a cantat vreun minut si 3 secunde, domnul Z, Jay Z, mi-a placut, green day au deschis showul foarte misto, foo fighters suna ok de de obicei, shakira mi-a placut mult, a cantat o melodie noua si a avut o punere in scena superba, cu coregrafie misto, katy perry mhhhmmmm, nu stiu ce sa zic, prea multa katy perry, chiar e the ultimate MTV hore??? U2 sunt U2 si cam atat. mi-a parut rau ca n-a venit eminem. a luat premiul pt best male. atat. mai multe AICI

2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.