miercuri, 4 martie 2009

Cine m-a pus?!

Sa ma-nvat minte altadata, sa nu ma mai bag in vorba atunci cand nu ma pricep. ma duc duminica la coafor, pt ca aveam un botez in Famiglie si trebuia sa arat decent. Coaferitza, noua. Blonda, tanara, cu un par ars. Si incepe sa-mi procedeze in par. Prost, ce-i drept, dar nu asta vreau sa povestesc. Si stau eu vreo 10 min cuminte pe scaun si ma gandesc ca ar fi frumos din partea mea sa tin si eu o cuvantare in calitate de clienta de coafor de cartier. Ca am auzit ca asa se face. daca nu vorbesti, esti luata drept fitoasa. Ma rog. La tv era in reluare emisiunea aia matinala de la antena, curazvansidani si cu danielacruducareareunfluturastatuatpepasarica. victima sigura, daniela asta, imi zic in gand si incep. ”Eu am impresia ca fata asta are extensii, nu-i asa?”. Naiba m-a pus! o vad pe tanara coaferitza blocandu-se si dupa o nanosecunda zicand. ”Nu. asa se poarta. tunsoarea ei e ultima fiță- se poarta coafura care sa dea impresia ca ai extensii”. O, Doamnele Meu! Og My God! sa pic de pe scaun, mi-a fost dat sa ma intalnesc cu cea mai idioata persoana din ultimii 28 de ani... Si raspund, gatuita de emotie/nervi/indignare/mirare/orice stare asemanatoare ”de ce te-ai tunde intr-un fel care sa dea impresia ca ai extensiiiiiiiiii?????”. si ea de colo, raspunde prin intrebare ”Pentru ca asa se poaaaartaaa???”. Gata, mi-am zis in inner monologue, ori am innebunit eu, ori am imbatranit, ori lumea e proasta, formata numai din daniele crudu si aspirante la statut. Si nu voiam decat o coafura mai infoiata, asa...

Niciun comentariu: