miercuri, 4 februarie 2009

Daca e marti, e coafor. Ba nu, film! Ambele!


M-am distrat ieri. Singura. Dupa munca aveam programare la coafor, sa ma mai capresc putin, ca varfurile mele semanau deja cu niste somoioage de canepa (indiana sau nu). Ajung la coafor, cu intarzierea de rigoare, ma planteaza pe scaun si da-i vorbarie. Coafeza mea preferata are de gand sa divorteze si eu am nimerit cu pletele in mana unei femei furioase pe un sot care semana asa... cu Al Bundy, din descrierea ei. Ca sa va faceti o impresie mai buna asupra ingrijorarii mele, trebuie sa spun ca eu m-am chinuit toata viata sa am parul lung, dar n-am reusit niciodata sa-l las mai jos de umeri. Aseara ma prezentasem la tuns dupa aproape un an (prin aprilie se face), timp in care foarfeca nu s-a apropiat de niciun fir. Iar coafeza era atat de enervata de barbac'su si-mi manuia parul nervos, il prindea, il ciufulea, asta in timp ce trancanea nonstop despre nesimtit, cum nu mai dorm ei impreuna, cum nu-l intereseaza de ea, toate astea in fata unui public format din 3 persoane: o clienta cu vopseaua-n par, care arata cam ca elful ala ciufulit din palstic, pe care-l pui in fundul creionului + 2 doamne din personalul salonului. Si aveam niste emotii ca fata, in avantul povestirii si al nervilor, o sa uite de ce tine neste plete uscate si deteriorate in mana si o sa-mi taie bunatate de podoaba, mai mult decat as vrea ever!
Nu s-a intamplat asta, din fericire, dar a trebuit , totusi, sa negiciez dur centimetrii care trebuiau taiati: de la vreo 8 cm am scazut la 4 cred, am invins precum Romania Ucraina ieri. Ei, si nu numai ca m-a tuns corect, dar mi-a si aranjat parul frumos, stil Mihaela Radulescu. Oricum, coafeaza e cea mai buna de la salon, ca sa nu para vreo vrajitoare... Daca tot m-am vazut dichisita la cap cum n-am mai fost demult, am zis sa-mi scot parul la plimbare prin mol, ca si-asa n-aveam nimic mai bun de facut. M-am dus singura la film, pentru prima oara in viata mea si chiar n-a durut! A fost fun! Doar la casa a fost kinki, cand am cerut 1 bilet, domnul casier a butonat constiincios:"randul 15, locul 9 central, 2 bilete, da?". "Nu, unul!". "Unul??????". "DA!". E chiar atat de neobisnuit ca o fata sa se duca singura la film? Mai ales ca era marti seara. O sa repet la un moment dat experimentul sambata sau duminica seara, sa vad daca nu face infarct casierul. Vedeti? Si zilele din cursul saptamanii pot fi frumoase!

PS: Am vazut "New in Town", o comedioara draguta. Are niste scene de extreme laugh. Merita, doar pentru destindere! Cu Renee Zellweger (foto).

Niciun comentariu: