miercuri, 7 iulie 2010

Oh, My Lord!!

Citesc pe agentia de presa mondena ca Bote (nu puteam sa zic ca catalin, sau puteam?)a facut 10 fete sa planga. atat, asta mi-a sarit in ochi, parca n-am curaj sa urmaresc mai departe firul actiunii. dar imi las imaginatia sloboda. cred ca ca stiu de ce-au plans fetele: nu le-a mai ramas rimel si balsam de buze, plus spuma si gel de par, ca le-a consumat creatorul de chiloti pe toate. ah, uite ca nu m-am abtinut si am mai tras cu ochiul la textul muma: deci bote a vorbit in parte cu fiecare concurenta, ca pupezele s-au inscris intr-un asa zis concurs in urma caruia ii vor castiga inima, ficatul, ceva. Lui bote adica. ma rog, deci el cica a purtat o discutie profunda cu fiecare participanta la simularea de show. care cred c-a sunat cam asa:
cb: auzi, fata, pe tine te strang tot asa de tare chilotii tanga ca pe mine?
sau
cb: auzi, n-ai si tu un frate care sa semene cu Ricky?
sau
cb: auzi, daca erai barbat, te facem manechinul meu de chiloti. (talking to himself: asa, va trebui sa suport sa stau langa atatea femei, atatea zile! doamne, bine ca ma platesc gras la treaba asta).

hai c-am aberat destul, pa pa papa pa!

Niciun comentariu: