miercuri, 26 mai 2010

Azi

A fost atat de frumos azi! am reusit sa ma vad cu fetele mele in miezul zilei, ceva ce n-am mai experimentat alaturi de ele niciodata, cu toate ca formam un nucleu de ani buni. noi si restul, la un restaurant in aer liber, in centrul bucurestiului. dooooaaaamne, cata lume! cata lume e afara la miezul zilei! stateam si ma intrebam oare cu ce se ocupa fericitii astia care, ca si noi, luau un delightful lunch la umbra, alaturi de-o limonada aromata, nici prea rece, nici prea acra si cu miere parfumata. ptiu, na ca mi-a iesit si-o poezie! bun, deci cele patru puneau tara la cale. bineinteles ca n-am terminat de pus pana la ora "z". am ocolit subiecte gen guvern, pensii, salarii, dar am criticat sistemul- si p-ala privat si p-ala de la stat- ne-am barfit sefii, am vorbit de nudism, primele iubiri si-am ras copios, mai ales cand una dintre noi (nu spui cine, persoana importanta) s-a dus la toaleta si-a facut "la barbati". eh, we go extreme! ciao, belle! u are muffins!

Niciun comentariu: