joi, 25 februarie 2010

Val Gardena II

Azi sunt nervoasa in cauza ca sunt obosita. sau sunt obosita din cauza ca sunt nervoasa. stau in camera, la recuperare pt ca ma omoara febra musculara. dac as putea sa ma scufund intr-o mare de ben gay... am mai invatat eu sa schiez cat de cat, dar, cu cat schiez mai bine, cu atat obosesc mai repede. corpul meu e bulversat de la astfel de efort, nu se compara cu nimic din ceea ce am facut pana acum. ma visez anja paerson. parca imi pare rau ca am ramas in camera azi, dar simt ca adorm dupa o coborare, asta daca nu simt cum imi cad picioarele de la incordare. cu toate ca am atarnat pe clanta cartonelul cu do not disturb, cameristele au intrat peste mine pana acum de 2 ori. pentru mai mult amuzament, vezi postarea de asta-vara de la Paris :)). pe la pranz ar trebui sa ies din barlog, e un restaurant dragut nearby unde am mancat in prima zi, Bellavista. au cele mai bune paste din lume. de fapt, sunt in patria pastelor, le ce bun ma mir atat??!! problema e ca in Ro n-o sa regasesc nicaieri gustul de-aici. not even a hint.

Niciun comentariu: