luni, 7 decembrie 2009

Acestea fiind spuse...

Ma declar multumita
Ora 21.oo, last night. vizionam apartamentul in care urmeaza sa ma mut. primesc sms de la prietena ramonica: "CURS: G 50.8 si B 49,2". shit fuck, zic si sangele incepe sa dea in clocot. nu e posibil. asta e, am pierdut.
ajung acasa. in continuare, geoana conduce. tata jubileaza. coafura mea incepe sa nu mai reziste, simteam ca ma fac arici. pisoiul era abatut.
ajung la cealalta casa. geoana, still the first. se duce sa ia mireasa, cu lautari si bautura. coafura o ia din loc rau, la fel ca si tensiunea mea, care, de obicei, e foarte aproape de cea a unui om mort.
ma incapatanez sa ma uit la realitatea. n-are rost sa comentez surogatul de dezbatere de-colo. la antena 3 am rezistat fix 3 secunde, in care gadea delira. da, inca aveau impresia ca apierdut base, sorry guys. de fapt, nu prea. lol!
imi torn niste vin si incep sa beau cu pisicul. vinul e prea dulce, bleah!
ma obisnuisem cu ideea ca pierdut al nostru. imi era mila de videanu, baiatul cu numaratorile. hai, baieti, asta e, let-s go home and sleep for 5 five years.
geoana nu mai apare la tv, baiatul cu numaratorile se incapataneaza sa-l dea castigator pe B.nu se poate asa ceva. institutele de sondare n-au zis asta si noi, ca fraierii le credem. adorm cu gandul ca de maine ma voi trezi in romania lui geoana.


Intr-un fel, aveam cosmarul inainte sa adorm. visez un caine mare ciobanesc si un copil de negru.


Ma trezesc, refuz sa aprind tv-ul, ma duc direct la baie. se trezeste pisicul, da buzna peste mine. "A castigat Basescu!!!!!". de-aici inainte stiti si voi.

Niciun comentariu: