vineri, 20 noiembrie 2009

The Twitter Situation

I do Facebook, blog si twitter. dintre toate, cel mai mult imi place facebook, dar incerc sa cultiv si blogul, care e mai degraba sotul, iar facebookul ar fi amantul. twitter sucks, dar e tolerat ca ... nah... e bun acolo, u never kno peste cine dai. n-am multi followeri, nici "following", repet, nu m-a prins febra twitteristica prea tare. de la un timp primesc notificari pe mail cum ca nustiucine is following me on twitter si cand clicuiesc manata de curiozitate sa vad cine a binevoit sa-mi urmareasca activitatea plictisitoare de pe respectabilul site, aflu ca... "Hold up! Sorry, the profile you were trying to view has been suspended due to strange activity". mi s-a intamplat de cateva ori. altadata, un domn-doamna, nu stiu sigur, avea un status care suna asa "Looking for sex". scurt. simplu. fara ocolisuri. acum sunt sigura ca nu sunt singura careia i se intampla asta, dar mi s-a parut amuzant. spre deosebire de facebook si blog, twitterul s-a dovedit a fi siteul de socializare cu cele mai multe perversiuni.
GO VOTE!!!!
hint: CU BASESCU!

Niciun comentariu: