marți, 17 noiembrie 2009

So uncool

Imi scad actiunile la bursa nivelului de Cool-ism, daca pot sa spun asa. tata are peste 60 de ani si are un telefon mai misto decat al meu. eu am un nokia ... stati sa caut pe gugal, ca nu stiu de care e............. Okeeeeei, e dintr-asta 5610, iar tata are un samsung de-ala, touch screen, mai bengos. pe care nu-l merita. atunci cand un parinte poseda un aparat mai avansat decat propriul lui copil, sange din sangele lui... e grav. iar tata habar n-are sa scrie mesje. nici cu functia registru apel nu e pe deplin lamurit. deci e o alaturare cam fortata. cum naiba!!! iar telefonul meu se paradeste de la o zi la alta. ii mai pica un butonel, etc. nu-s pasionata de telefoane di divasuri, dar un telefon dragutz e bun la casa omului. deci nu e drept. un telefon mai bun, urmatorul target. aveti legatura!

Un comentariu:

kosmobil spunea...

microblogging pe www.kosmobil.ro
Iti poti lasa feed-ul de la twitter sau blogul personal si automat toate updateurile sunt postate si aici cu link catre siteul tau ! Incearca !