duminică, 11 octombrie 2009

"A dracu' panarama!"

Asta e Bucurestiul si mi-am asumat riscul cand m-am mutat aici, acum 10 ani. Si mi se pare ca m-am calit prea mult. Nu sunt o sensibila, vorbesc mascari si cateodata simt ca asa ma descarc, printr-o bodoganeala desantata. Injur si fata de parintii mei, asta e. In acelasi timp, sunt o idealista, in afara de faptul ca sunt o femeie 'average', care bate spre 30 de ani, the ugly thing.
Azi n-aveam niciun program si, in ultimul timp, nu suport sa las sa treaca o zi fara sa ies din casa. macar pana la colt, la ziare, sau dupa tigari (bad habit, i know). azi am condus automat pana la mall, am prestat activitatea preferata (am probat 'n' perechi de blugi de la zara si n-am luat nimic, muahahaha!)si m-am dus apoi catre mega image de la muncii, il stiti, e ala nou. aveam bonuri de masa de spart si... what the hell! parchez langa Agip si trec prin curtea lor catre magazin. la gas station, doi cocalari alimentasera si se suiau in masina, pana au vazut-o pe subsemnata, pe care au gratulat-o cu un `saru'mana!`, salut la care n-am raspuns, pentru ca stiam sigur ca nu-s sinceri, lol!!! nu rapund provocarilor, decat daca merita. si-mi aud in urma `A dracu' panarama!'. imi vad de drum, devastez mega image-ul, platesc si dau sa ies, incarcata cu 2 sacose pline. piuie alarma. paznicul, un tinerel la vreo 20 si ceva de ani, incepe sa ma verifice. imi cere bonul, i-l dau bucuroasa. scaneaza... si scaneaza... salata- este, otetul- este, gelul de dus- este, branza degresata- este, deodorantul- este. sunt amabila, isi face meseria, dar incep sa-mi pierd rabdarea. nu ma grabeam nicaieri, totusi sunt trata ca un mic infractor, pentru ca piuie un kkt de alarma! si jur ca n-am mai furat nimic de cand aveam 7 ani si i-am sutit lu' var-miu un martisor, ca al lui era mai frumos si eu n-aveam la fel! imi pierd rabdarea, imi iau sacosele, ii spun individului cu fatza de fraier ca enough it's enough, ca n-o sa mai calc in veci in magazinul lor, ca de la casa pana la iesire sunt doi pasi, timp in care n-aveam cand sa-mi inusesc niciun bun din pretiosul lor magazin, nici daca voiam, si ies victoriasa daramata de 2 sacose cu alarma piuindu-mi in urma si lasanadu-l pe fraier in plata domnului. dupa ce a atins fiecare articol din sacose!!!!! la masina, ma balacaresc cu nenea paznicul de la o instituie, ca am parcat in dreptul unei alei de pietoni si pe-aici mi-e drumul! have a nice sunday, too!

Niciun comentariu: