marți, 1 septembrie 2009

„Ti-am zis eu, Nadi!”

Piata Vitan este locul de unde ma aprovizionez cu verzituri, prospaturi, dulcegarii, carnuri etc. Cu toate ca este foarte aproape de casa, ma incapatanez sa merg cu masina, pt ca fundul meu nu suporta miscare sustinuta mai mult de cinci minute. da, sunt din seria „mi-am luat masina si nu ma mai dau jos din ea, daca as putea, as merge cu ea prin casa”. deci, piata vitan. scumpicica, marfa buna, proasta, de toate. dupa „n” incercari de a cumpara vara asta rosii adevarate, m-am ambitionat aseara si am incercat inca o data. dupa ce o doamna si-a promovat corespunzator marfa ”Da, doamna, luati rosii de gradina!”, am completat meniul cu castraveti si ardei si inapoi la masina. care masina era blocata de un mercedes de neam prost, crem la culoare. fuck, incep sa dau semne de iritare! iese un caspsor pe geam, cu niste ochi albastri mari si-mi spune „S-a dus sî ia un pepini, nu intarzii mult, vî supîrați?”. Eu incep sa bomban cum ca nu se blocheaza alte masini, bla bla, ma urc nervoasa si fac fetisoarei semn sa sune pe mobil imbecilul raspunzator cu blocatul masinii mele. ea-mi raspunde ”Nu pot sî sun, cî n-am criedit”. OOOOOOOOOO, AAAAAAAAAAAAAA, EEE$$5^&***””””””””!!!!! adica aveti o barca de mercedes, fir-ati ai naibii si n-aveti criedit la telefon???? @#%$#@!!! ei, lasa! ma pun la panda sa vad cine vine la masina de neam prost, sa-l ocarasc cum trebuie, ca doar eram la piata, nu se putea sa trecem la categoria „si altele” intamplarea. si iese. O vad, o recunosc. avea un pepene intr-o sacosa. inalta, siliconata, rochie neagra mulata, bronzata ca donatella versace, sprancene negre, groase, desenate. pe scurt, o panarama. o vad ca se duce tiptil la masina si strig dupa ea. „va rog sa nu mai blocati masinile de-acum inainte! se poate???!!!”. ea: „da dacî n-am undi sî parchez??!!!”. eu raman aproape muta, mai balmajesc ceva si dau sa plec. aia mica, insotitoarea panaramei, ii spune „ti-am zis eu, Nadi!”.
cred ca morala suna cam asa: tupeu sa ai, ca masini bune de blocat sunt destule

Niciun comentariu: