joi, 27 august 2009

De ce, Madonna, de ce???


De ce nu esti cum mi te imaginam?
Draga Madonna,

Show-ul tau de-aseara a fost sub asteptari. M-am plictisit cumplit. Sa stii ca eu am stat in Gazon A si de-abia te-am zarit, dar mi-am dat tousi seama cat de bine dansezi. De cantat... Trecem peste, vreau sa fiu politicoasa, mai ales ca a fost prima ta vizita in tara noastra, Romania, cea care discrimineaza romii, ceea ce tie-ti displace enorm. Melodiile pe care le ascultam cu placere la radio si tv au sunat foarte prost aseara. Da, chiar asa. Publicul nu te-a sustinut, nimeni n-a lesinat de placere, poate doar din cauza prafului si-a plictiselii, sau a frustrarilor create de un show overrated. Poate ca organizatorii ti-au tras-o. Au adunat zeci de mii de oameni pe un maidan doar ca sa te-auda ca din butoi si sa vada siluete care se misca alert pe scena. scena am zis?? Care scena? Noroc cu raposatul Michael, a carui comemorare a mai terzit publicul amortit. A, si de ce ne-ai lasat sa te asteptam o ora??? Pentru ce? M-am fortat sa rezist un ceas ascultandu-te cantand. Am crezut ca poate sunt eu de vina, ca poate sunt obosita si fara chef de distractie. Nu eram eu de vina.

2 comentarii:

Madonna spunea...

Dear Monika,
I am very sorry to hear I disappointed you. I couldn't push my voice too much because I was afraid I'd lose it in the darkess of Izvor Park. I did my best, though.
The audience was too sophisticated for me, I felt a bit intimidated.
If I had known that you would stay in Gazon A, I could have issued a backstage pass for you, I do this for all the important journalists that come to my shows. Maybe next time.
In my next show I'll dedicate you a song: Like a virgin.
Best regards,
Madonna

THE MONIKA spunea...

thank you, Madonna. I'd appreciate it!
love from romania!
the monika