marți, 21 iulie 2009

Sa vorbesc deci, ca-mi pierd avantul dup-aia

Ia, Mitzo, zi-le tu acum, ca stii...
Eu am urmat cursurile unei universitati particulare, UCDC (Dimitrie Cantemir, bla blah). In 1999, cand am intrat, facultatea de REI nu era acreditata, si nu stiam daca peste 4 ani puteam da licenta la ei. Drept urmare, in 2003, la absolvire, ne-au indrumat frumusel la ASE, unde putea sustine un examen decent cu diploma valabila. Fara scandaluri, nazuri, fitze, mofturi, luat cu mainile de par ca ne-au pacalit. NU. am stiut de la inceput ce scoala urmez si ce ma asteapta dupa 4 ani (o diploma valabila tot obtineam, de la ei sau de la ASE). Bine, speram toti ca o s-o acrediteze si pe-a noastra, sa dam examenul la noi, dar... Managementul a fost acreditat meanwhile. Cum ziceam, ne-am prezentat la examenul de licenta odata cu toata lumea, ASE-isti, neASE-isti, am dat lucrarea scrisa, a doua zi am sustinut lucrarea de diploma si GATA! Ne-au bagat la gramada, nu ne-au separat pe stat si privat, nu ne-au tratat cu curu, nimic iesit din comun, a fost un examen normal. Asa ca nu inteleg indignarea celor care se inscriu la tot felul de facultati obscure, care-ti dau o diploma egala cu un bilet de autobuz gata perforat si se supara dup-aia, ca magarul pe sat . Voi nu stiti unde va duceti???

Niciun comentariu: