luni, 27 iulie 2009

Moment sexy

Azi am exeperimentat mersul pe jos prin Bucuresti. prin centru, dimineata, pana spre pranzul al mic. A trebuit sa-mi fac pasaport (yey, in 2 ore juma era mine, mine, nou nout) si aveam timp de ars. Foarte frumos, serios. Am batut doar bucata de la N Iorga pana pe Campineanu, cu interludii in magazine+ o merdenea mancata pe strada si o cafea la Everest. Ma rog, nice walking thru Bucharest, again, dar ce-ar mai fi in ziu de azi o plimbare de una singura fara un moment penibil? Pana-n trecerea de pietoni de pe Mendeleev, in dreptul unei gherete de ziare, era un canal dintra-al cu gratar pein care iesea cu viteza jet de aer si bineinteles, mi s-a intamplat momentul Marilyn. Fusta mea galbena a tasnit in sus, parca era o umbrela de-aia deformata de vant. Ce mama naibii, am avut si spectatori, doi neni muncitori, in salopeta. Sexy!

Niciun comentariu: