vineri, 1 mai 2009

Unu Maiu

La viata mea n-am petrecut decat un 1 mai la mare si culmea, dupa ce-am terminat facultatea. de-abia iesisem dintr-o relatie care ma storsese de toate cele si brusc, m-am luminat si-am plecat la mare. se intampla acum vreo 6 ani, parca. am plecat dupa o sedinta de cinci minute cu var-miu, prietena lui si fratele prietenei. am tras la costinesti, am gasit camere ok, curate, apa calda, tot ce trebuia. lasasem in urma demonii amorului turbat si cele 30 de grade de mai. surpriza!la mare erau cel mult vreo 15, noi, cu boarfe dupa noi de 30. am mancat la o carciuma din costinesti ceva ce semana a pulpa de pui cu piure praf. remember, se intampla acum 6 ani, nu era madam Udrea ministresa turismului, am platit ca pentru un festin de 5 stele si ne-am carat in apartamentele vaste inchiriate. eu, in camera cu fratele prietenei varului (caruia o sa-i spunem de-aici inainte FPV). porumbeii, botic in botic in cuibusor, ca doar de... tin sa precize ca FPV a fost si este un cavaler, baiat de nota 20, deci lasati prostiile, nu, nu s-a intamplat nimic. seara, partyyyy!!! pai, 1 maiu la mare. hai la discoteca. captain mondys, jupiter, parca. coada mare la intrare, accesul era 50 de lei, dar ne-am distrat, a fost superb. fara multe licori, noi eram copii cuminti. a venit si vremea sa ne retragem in, cum spuneam, vastele apartamente, in care supriza! era FRIG!! al naibii de frig. nici nu stiu cum atrecut noaptea sau ce mai ramasese din ea. cert e ca am dat drumul la apa calda in baie ca sa vina aburii sa ne dezmorteasca oscioarele incercate de tremurici. eu si cu FPV am stat imbratisati in cea mai neromantica imprejurare, nu ca altfel ne-ar fi intepat fiorii (v-am zis ca e baiat bun, insurat si cu copil acum). dimineata, ne-am luat catrafusele, ne-am dus hamesiti in neptun in cautare de ceva comestibil, am mancat hamsii cu usturoi si p-aci ti-e drumul inapoi la caldurica. cele cateva gradutze de la mare ne-au inghetat cheful de unu maiu. so, ne-am suit in masina si back home la prietena varului, pe langa campina, unde era vreme calda, mult mai human friendly decat la costinesti. unde ne-am simitit extraordinar. cel mai frumos unu maiu de pana cum. singurul.

Niciun comentariu: