vineri, 15 mai 2009

Pe Facebook

Deci mie imi place Facebook. Adica il cultiv. Sunt adepta retelelor de socializare, dra nu pierd mai mult de 2 minute zilnic. Sunt bune pt accesele de exhibitionism care ma mai bantuie. Ma cert cu boyfriendul, pac! scot relationship status si scriu „Hell On Earth”. la cateva ore, primesc feedback de la prietene si asta ma face sa ma simt mai bine automat.
In schimb, primesc diverse invitatii. Azi am primit una de la un italian care-si pusese la optiuni politice partidul comunist italian. Afara!!!! Altadata ma gasise naiba stie cum un turc la fro 56 de ani de prin Miami. UGHH!!! Afaraaraa!!! Cred ca am doar 44 de prieteni in lista, dar cu un un sfert nu m-am intalnit, insa avem legaturi prin natura profesiei. Nu tin sa am jdemii de persoane in Friends, cum am vazut la unu”. cred ca avea o lista cu 1000 de persoane, 99% gagici! Afaraaa!!!!
Ia, gata, ca m-am enervat, am mai sters vreo 4 in plus, total necunsocuti.

Niciun comentariu: