sâmbătă, 30 mai 2009

Cel mai mult ma sperie...

Am o revelatie, ca tot ploua (toarna, rupe, sparge, bulbuci), si, cand ploua, trebuie ori sa dorm, ori sa am revelatii. ei bine, we have a winner, sunt la munca si am revelatii. mi-am dat seama ca eu nu ma cunosc. ah, bine, stiu ca sunt incapatanata, hipersensibila, emotiva, zapacita, lenesa, dar... mai mult de-atat? intotdeauna mi-am imaginat despre mine ca sunt o persoana buna, insa am fost perceputa de cateva ori (nu atat de putine incat sa nu ma intreb, in barba, daca intr-adevar...?) drept ciufuta, invidioasa, barfitoare, chiar rea... a! si neintelegatoare, pisaloaga, ranchiunoasa. mi-am adus aminte, doar asa, pentru ca ploua si-i urat afara.
mi-as dori sa se spuna despre mine ca am capacitate analitica, un bun discernamant si ca pot lua cele mai bune decizii intr-un timp cat mai scurt. poate ca suna pompos, ca intr-un cv corporatist, dar cred ca astea sunt valorile pe care mi le doresc si este prima data cand le astern negru pe alb (sau negru pe kaki, ce naiba de culoare e asta de pe blog). pacat ca nu se dau la pachet sau in doze, ca tot vine happy b-day in mai putin de-o luna. daca nu, merge si-un ruj de la max factor.
si-uite asa, am mai descoperit ceva:
sunt superficiala :-)

Niciun comentariu: