marți, 10 februarie 2009

Of Women and Nails


Deci da... azi aveam programare la salonul de biuti ca sa-mi tai copitele (a se citi unghiile de la picioare) si sa-mi mai aranjez unghiile mele casante si naspa de la maini. Intru, ma infige duduia in ligheanul cu apa fierbinte si da-i si-asteapta. Pe nepusa masa venise "Miki de la K-pital", dac-omai tineti minte, actualmente Miki si-atat, care a intrat peste programarea mea. se ducea sa-si ia nustiuce diploma si trebuia sa arate cul in poza. nu stiu ce-i trebuiau mani-pedi pt asta, eniuei... si-am asistat la celebrele discutii clienta-manichiurista. Cum a participat ea prin anii '90 la festivalul de la Mamaia si i s-au cerut 15.000 de lei sa iau premiul I (pe care l-a luat in schimb Carmen Trandafir), cum avea ea 27 de ani si se dadea de 23 ani, pe cand avea parul scurt, verde si canta tehno la Kpital, cum ca s-a saturat de coafura si culoarea parului, ca ar vrea sa se tunda din nou, dar, nu inainte de a asculta ce melodii i s-au mai compus, oricum, ea a cerut ceva mai funky. Vrea un tatuaj pe mana (dupa cate am inteles eu, ar arata dupa intepare ca antebratul unui puscarias, ma rog, gusturi...). cum ca implineste 20 de ani de cariera muzicala- acum are 36 si s-a lansat la 16, are nu stiu ce dermatita si bine ca si-a terminat unghiile si a fugit in camera cealalata, la coafat, de unde n-am mai auzit mare lucru. oricum, venise randul meu sa-i povestetesc manichiuristei despre cariera mea de bagatoare de seama. si cred ca azi astrele au fost portivnice manichiurii, pt ca mi-am bulit o unghie rau de tot...
See ya!

Niciun comentariu: