vineri, 6 februarie 2009

Hannah Montana vs Beverly Hills



Mai, copii! Am stat de vorba zilele trecute cu o fetita de 10 ani, nepoata unor cunostinte. Si ce-am aflat in urma acestei frumoase intrevederi? Noii idoli ai pustimii de azi sunt Miley Cyrus aka Hannah Montana si Jonas Brothers. Asta mica avea abtibilduri cu Hannah pe telefon (da, are tel mobil) si am mai aflat ca aceasta fatuca poarta peruca in serial. Da, exista si un serial, initutlat, cum altefl, decat Hannah Montana. Eu o stiu doar din videoclipurile difuzate pe posturile muzicale, ca acum are vreo 16 anisori si incepe sa devina o mica Britni. maine poimaine toarna 2 plozi cu un luzer de barbat, drogat si betiv...
Eu tot incercam sa aduc vorba de serialul Beverly Hills, cel care mi-a marcat adolescenta, cu toti Dylanii, Brandonii, Brendele si Donnele. Dar dcand am vazut ca aia mica face niste ochi de caprioara atunci cand pomeneam de BH, am renuntat. Oricum, a fost reconfortant sa stau de vorba cu M (10 ani, da?)... Eu n-am frati, surori,verisoare, rude cu copii mici, dar asa de mult mi-ar fi placuuuut!
Go Hannah!
A! si M. are un porcusor de Guineea, pe care l-a botezat Bulgaras. How sweet is that????!!!

Niciun comentariu: