miercuri, 17 decembrie 2008

Servicii care te fac sa te sinucizi

Azi nimic nu se leaga. S-o luam pe rand: ma duc sa-mi platesc cablul, eram in pericol sa mi-l taie. Ajung la casieria UPC. Aveam bani doar pentru juma de factura. Zic "las' ca platesc cu cardul". Intru si ma lovesc in ochi doua anunturi, puse la casierii: "deocamdata nu se pot achita facturile cu cardul din cauza unor probleme." "Fuck" zic si ies. Insa pe strada ma enervez si intru din nou, mai ales ca-mi adusesem aminte ca am neste banuti. Cum intru, casieritele iau anunturile enervante si platesc factura integral, cu cardul. Plec cu metroul si ma las prada lecturii Catavencu (apropo, nici acum n-am gasit almanahul si incep sa am accese de paranoia la chioscurile de ziare, am impresia ca vanzatoarele nu vor sa mi-l dea; el sta pitit sub tejghea, pe undeva...). Pe la statia St cel mare imi dau seama ca mai treb sa si cobor. A, mai am o statie. Iar citesc. Ajungem la Victoriei, numai ca eu nu recunosc statia si am un moment blank. Zic: aici nu e Victoriei, am auzit eu prost, mai merg o statie. Robotul anunta: urmeaza Gara de nord cu peronul.... Fuck fuck fuck! Stupid! Ajung la gara de nord, nu dibuiesc trecerea pe peronul corect si mai taxez o data cartela, ultima calatorie. Astept metroul vreo 15 minute, cam cat a durat toata calatoria de Muncii la G de N... Ajung intr-un final la serv... observ ca mi-am uitat portfardul acasa (e grav, doctore?). Azi ma portez de la vodafone la orange. Actiunea se intampla intre 9 si 13. Nici la ora asta nu pot sa primesc apeluri, doar sa efectuez. Vreau sa-mi platesc factura vodafone pt abonamentul personal. Pe internet. Incerc sa-mi creez un cont pe MyVodafone si aproape ca reusesc, imi genereaza codul insa tot nu merge, primesc erori. La naiba cu porcariile voastre! Incerc sa platesc prin telefon, apeland *121#. Operation failed. Ia mai duceti-va dracului cu tehnica voastra!
Acum ziceti si voi: Sa-mi tai venele, sau sa le las sa creasca?

Niciun comentariu: