vineri, 5 decembrie 2008

Friday Talk

Incep sa ma mai imblanzesc cu Craciunul asta, aproape ca-mi vine sa cumpar cadouri pentru toti cunsocutii! Numai ca trebuie sa-mi dau peste mana, pentru ca elanul caritabil nu suna bine in vremuri de criza, pe care, nu-i asa, le traim acum. Dar pentru o persoana anume tot ma mananca palma sa rup neste galbeni pe divaisuri inutile, dar care sa-i provoace o nanosecunda de extaz... Dar, daca tot luam cado, sa fie fie si un "precado", ca bucuria sa atinga cote maxime. Eu m-am cadorisit cu programare la salonul de beauty duminica, unde o sa se intample fapte de vopsit si altele. Sa-mi fie de bine, ca altfel nu se poate. Oare v-am spus ca am iesit cu un picior din depresie, dar cu al'lalt to am ramas in acolo, deci sunt oarecum caracanata acum.
Un wk reusit, ca eu n-am mai avut demult!

Niciun comentariu: