luni, 29 decembrie 2008

Cum mi-a furat Grinch Craciunul

Sau cum mi-a dat mama in loc de cozonac romanesc, cu cacao, nuca si stafide - panetone. Pai, ce sa mai zic, ca am epuizat ideea din prima propozitie. Mi-am petrecut ca in fiecare an Craciunul cu ai mei, acasa. Si ce sa facem noi de Craciun decat sa bagam in noi sarmale, friptura, de-ale porcului. Si dupa ce am terminat de mancat, de eram in pragul indigestiei, o intreb dulce pe mama daca-mi da si mie desert, da' sa nu fie panetone cumva (nu stiu de ce i-am zis asta, pt ca de obicei, mama da semne de femeie sanatoasa la cap, pastratoare de traditii). si cum de ce ti-e frica nu scapi, imi da cu panetonele in cap! A, si pe deasupra, am mancat toba si lebar de la magazin. bleah!

2 comentarii:

mamica de Sebastian spunea...

Eu pina anul asta am cumparat Panettone,dar anul asta,gospodina mare cum sint,am facut cozonaci,patru la numar:)),cu stafide si rahat

THE MONIKA spunea...

yummy!!!