miercuri, 12 noiembrie 2008

Harsh Times in 2009


Tocmai ce frecam menta aci la serv, dupa ce am epuizat de completat blogrollu (stiti, sunt eu stupida care si-a sters globul din greseala) si mi-au picat ochii pe Lumea femeilor (pe care o primesc din oficiu, nu ca ar fi ceva rusinos in a o cumpara). Dau la o parte frumos tzipla de plastic, pun tacticos deoparte absorbantele intime (unul in sertar, u never know), detergentul in geanta ca mai ramanem si pe-acasa fara si purced sa citesc suplimentul 10X10 Horoscop 2009. vaz preview-ul in care se anunta ca zodiile de foc si aer sunt favoritele lui 2009. Hait! zic, da alea de apa ce-au? draci pe ele? sunt mai proaste? si dau sa citesc ce-mi prezic astrele in anul ce sta sa vie. ei, si ce-mi vad ochii? numai nenorociri. Ca daca ma marit acum o sa am parte de o casnicie nasoala, cu batai si alte alea, sau ca mariajul se va destrama, ca "la baza uniunii va sta mai degraba dorinta de a intra in randul lumii sau de interese care nu au nicio legatura cu iubirea". Cica nu e cel mai fericit an pentru sufletul meu, "pentru ca sunt iubiri imposibile, nefericite, dureroase, cu probleme si piedici, gelozii si suspiciuni, despartiri si schimbari". Iubesc pe cineva care "nu merita dragostea mea oarba, care ma poate influenta usor prin sex sau printr-o influenta ciudata". WTF??? cucoana care ai facut horoscopul, matale te-ai gandit cumva ca una nascuta in rac prin iunie 1980 o sa citeasca aberatiile matale? vrei sa ma omori cu zile?? sunt tanara, doamna! m-ati lovit la operatie! mi-e greu! ce viata o sa am? ce-o sa ma fac in 2009? il las sa treaca asa, stau un an pe tusa ca sa treaca blestemul planetelor?? Nu, multumesc!
Tocmai ce-mi faceam si io planuri si ma loveste suplimentul in moalele capului. It sucks! Nu e corect! de ce m-a facut mama zodie de apa? A, si daca tot m-a speriat cu dragostea, cica nici la bani situatia nu e ma roz, e maro cu picatele. o sa ma ingrop in datorii si o sa iau tzeapa din afaceri dubioase. deci, pe scurt, in 2009 o sa fiu si f#$%^a si cu banii luati. Sa fie criza!
Multumesc!

3 comentarii:

ki spunea...

Stiam eu ca mai e cineva care spune "hait"...

puttycat spunea...

si io zic "hait". nu zice toata lumea "hait"? sau daca nu zice, de ce nu zice? ar trebui sa zica, e-un cuvant misto :D

Da' referitor la horoscop, "predictiile" astea zilnice/lunare/semesestriale/anuale sunt cele mai mari vrajeli, scrise de pitzipoanca redactiei in pauza de pilit unghiile.

Singurele chestii astrologice in care cred cat de cat sunt caracteristicile generale ale zodiei, si asta din proprie experientza, ca prea-s asemanatori oamenii dintr-o anumita zodie ca sa sa-i mai zici coincidenta. :)

THE MONIKA spunea...

@ ki: Hait! Hait! Hait!
@ Puttycat: O sa uit repede de "predictiile" fatale, dar ieri m-au turburat adanc!